Thursday, April 8

We are the Champioooons....

İzmirCon mesaisi bitti. O sürede biriken işleri de yoluna koydum sayılır ve artık normal hayatıma dönüyorum yavaştan, hem de bir ödülle...

İzmirCon'da Warhammer başlıklı yazımda da belirttiğim gibi, İzmirCon'da hem bir WHFB turnuvası hem de boyalı minyatür yarışması düzenledik. Ben conventionda görevli olduğum için turnuvaya -maalesef- katılamadım; ancak boyalı minyatür yarışmasının her iki kategorisine de birer çalışmamla katıldım.

Yarışmadaki iki kategoriden ilki, küçükler kategorisi, "large" olmayan her türlü on-foot ve normal binekler üzerindeki humanoid minyatürleri içeriyordu. Sağdaki, Dwarf Lord with Hammer modelini yarışmaya hazırladığımdan daha önce de bahsetmiştim, eski okuyucularım hatırlayacaktır. Küçük minyatürler kategorisine bu minyatür ile katıldım.

Büyük minyatürler kategorisi ise basitçe, geri kalan her şeyi içeriyordu. "Large" minyatürler, savaş makineleri, tanklar, humanoid olmayan canavarlar, vb... Bu kategorideki adayım zaten çok uzun zaman önce belliydi: Dwarf High King Thorgrim Grudgebearer and the Throne of Power... İsmi kadar heybetli olan bu çok parçalı metal minyatürü yaklaşık 3 ay önce boyamıştım ve Kule'deki arkadaşlardan çok iyi yorumlar almıştım.

İzmirCon'un ilk günü olan cumartesi günü bir yandan turnuva devam ederken, diğer yandan da boyalı minyatür yarışması adayları sergilendi. Küçükler kategorisinde 13, büyükler kategorisinde 8 çalışmanın katıldığı yarışmanın değerlendirmesi 3 kişilik jüri tarafından yapıldı. Yarışmanın sonucunda, küçükler kategorisinde İstanbul Karargah Kulübü'nden arkadaşımız Fırat Uğurlu, The Masque modeliyle birinci oldu. Büyük minyatürler kategorisinde ise birinciii... Evet, Thorgrim ile bu kategoriyi kazandım! Benim gibi, bu hobide oldukça yeni olan birisi için gerçekten çok umut verici bir başarı oldu bu.

Boyama yarışmasının heyecanıyla turnuvadan bahsetmedim. Üçü İstanbul Karargah Kulübü'nden gelen arkadaşlarımız olan 8 katılımcıyla düzenlenen 1. İzmirCon Warhammer Fantasy Battles Turnuvası sonuçları şu şekilde oluştu:

1. Kyle Cruickshank (Daemons of Chaos)
2. Asım Mert Seyfioğlu (Vampire Counts)
3. Fırat Uğurlu (Daemons of Chaos)

Tüm katılımcılara ve ödül sponsorumuz Oversoul'a teşekkür ediyorum.

İzmirCon hakkında daha çok bilgi ve fotoğraf için http://www.izmircon.org adresini ziyaret edebilirsiniz.

Kyle, man, if you are reading this, please stop stalking Thorgrim all over the Internet already. It is over, I won the painting competition and the only reason you won the tourney is because I didn't participate, hee-hee... :D

0 comments:

Post a Comment