Tuesday, March 16

Kule Sakinleri 4. Warhammer Fantasy Ligi Sonuçlandı

Yaklaşık 2 aydır sürdürdüğümüz kulüp ligimiz, 14 Mart 2010'da oynadığımız final maçı ile sona erdi.

Toplam 10 katılımın olduğu bu ligde finali, grup maçlarında da eşleşmiş olduğum Lizardmen oyuncusu Semih üstatla oynadık. Maç öncesi seramonisinin görüntüleri:

Kule Sakinleri 4. Warhammer Fantasy Battles Ligi Final Maçı Seramonisi from burock on Vimeo.



Ligde yaptığımız maçı, Thane of Pain buildim ve Slann'ın kötü zarları sayesinde kazanmayı başarmıştım; ama belli ki koca kurbağayı kızdırmışım. Bu maçta resmen canıma okuyan Slann ve şürekası, aslan parçası cücelerimi avuç avuç kaldırınca katliama maruz kaldım ve ligi ikinci tamamladım.

Eski oyuncularla yenilerin birlikte maç yapıp kaynaşmasını sağlayan bu tür organizasyonları devam ettirmeliyiz.

Turnuva sıralaması şu şekilde gerçekleşti:

1. Temple of the Mists (Semih - Lizardmen)
2. Thorgrim'in Fedaileri (Burak - Dwarfs)
3. Athel Lorenspor (Erdinç - Wood Elves)

Son bir not olarak, aslen bir dark elf oyuncusu olan Erdinç'in ilk kez bu turnuvada denediği wood elf ordusu ile gösterdiği başarının altını çizmek istiyorum. Hem lig şampiyonumuz Semih'i hem de Erdinç'i tebrik ediyorum.

0 comments:

Post a Comment