Tuesday, March 2

Bir Avuç Ironbreaker


Ordu listelerinde çok nadir Ironbreaker kullanan biri olarak, elimdeki Ironbreaker modellerini, boyama sıralamamda sürekli geriye atıyordum. Geçen hafta, uzun süredir rafların bir köşesinden bana bakan modelleri görünce, zamanının geldiğini düşünüp girişiverdim.

Esasında Ironbreakerleri sevmememin iki nedeni var. Birincisi, special slotta yer alması. Malum, pek çok savaş makinesi, minerler, slayerler ve hammererler hep special slotu işgal ediyor. Ayrıca, aynı puana sahip Ironbreaker ile kalkan kuşanmış Hammerer arasında bir seçim yapacak olsam her zaman, Hammererlerin Stubborn özelliğini, Ironbreakerlerin zırhına tercih ederim.

Ironbreakerleri sevmememin diğer nedeni ise tamamen kişisel. Bu Ironbreakerlerin büyük kısmını, acemilik zamanında yaptığım bir eBay alışverişi sonucu edinmiştim. Bu modeller önceden boyanmış; fakat boyası çıkarılmış modellerdi. Açıkçası, bayağı bir detay kaybı olmuş. Buna bir de, modellerin kalkansız gelmiş olmasını ekleyince modellerden iyice soğudum. Resimlerde yer alan Ironbreaker kalkanları, sonradan sıfır olarak aldığım Ironbreaker kutusundan çıktı. Çok güzel kalkanlar, keşke bit olarak satılsa...

Çok uzattım lafı. Daha fazla foto için, sayfanın en altındaki bağlantıdan, galeriyi ziyaret edebilirsiniz.

0 comments:

Post a Comment